Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Ενημερωση για ασκηση στα δικαστηρια:

Αμοιβες: Σημερα (14/6/2012) πληροφορηθηκαμε απο τον υπευθυνο του προγραμματος Κατσαρο, μεσω του προεδρου του συλλογου δικαστικων υπαλληλων Θεσσαλονικης, οτι η μισθοδοσια του δευτερου κυκλου για τους μηνες Μαρτιο και Απριλιο θα ειναι την Δευτερα, αργοτερο Τριτη στα ΑΤΜ. Δεδομενου οτι πρωτη φορα εχουμε τοσο συγκεκριμενη προθεσμια, η πληροφορηση αυτη φαινεται εγκυρη. Ωστοσο, ο ιδιος ανθρωπος ειπε οτι πανελλαδικα θα πληρωθουν περιπου μονο 200 ασκουμενοι των οποιων τα δικαιολογητικα ελεγχθηκαν και ειναι πληρη και σωστα. Παρακαλουμε για αυτο τον λογο οσοι συναδελφοι δεν πληρωθουν να μας ενημερωσουν αμεσα!

Παραταση: Οσον αφορα στην διμηνη παραταση που εχουμε ζητησει προκειμενου να συμπληρωθουν πραγματι εξι μηνες εργασιας, ο προεδρος του ΔΣΘ εχει αποστειλει σχετικη αιτηση στο υπουργειο. Επειδη ομως δεν παρατηρουμε την κινητικοτητα στην οποια ελπιζαμε, θα υπαρξουν εκ μερους μας νεες παρεμβασεις σε εμπλεκομενους φορεις. Ως εκ τουτου ελπιζουμε στην συμμετοχη ολων των συναδελφων στις προσεχεις κινησεις μας για τις οποιες θα υπαρξει ενημερωση.

Επικοινωνια: askoumenoithess.blogspot.com, askoumenoithess@yahoo.com, facebook/Συλλογος Ασκουμενων Δικηγορων Θεσσαλονικης, τηλ. 6970057700

Συλλογος Ασκουμενων Δικηγορων Θεσσαλονικης

1 σχόλιο:

  1. Δεν κατάλαβα, τι "πληρη και σωστά"??? εάν δεν είναι δηλαδη εμεις που θα το ξερουμε?? οσες φορες εχω παρει τον κ. κατσαρο μου εχει πει οτι τα δικα μου στοιχεια ειναι ενταξει, αλλά σήμερα τεταρτη δεν εχω λεφτα στο λογαριασμο μου.
    (είμαι ασκουμενη στη Ζάκυνθο...)
    μας δουλευουνε μου φαινεται.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή